Kinderen en Jongeren

Kinderen

Kinderen zijn elke zondag met hun ouders van harte welkom in de kerkdienst. Er is kindercrèche in de dienst is er eerst een gesprekje of verhaaltje voor ze in de dienst.

Op Eerste Kerstdag is er een Kerstspel voor en door kinderen in de dienst.

Op Palmpasen is er een optocht in de dienst met (op de zaterdagmiddag ervoor) zelfgemaakte Palmpasenstokken.

Jongeren

Voor jongeren was er tot de coronatijd i.s.m. de kerk in Bloemendaal de Juniortafel

Maandelijks een dik uur onze eigen verhalen, de actualiteit en een Bijbelverhaal, voorafgegaan voor wie dat wil met samen pizza eten.

Een open tafel waar iedereen welkom is, waar we open staan voor elkaar en waar ook open gesproken kan worden. Een Juniortafel voor jongeren van 15-18 jaar.

In het nieuwe seizoen 2022-2023 start deze groep weer bij voldoende belangstelling.

Informatie: ds. Niek Scholten, T 0642741022