KERKDIENSTEN AGENDA

Donderdag 9 mei 10.00u, Hemelvaart, gezamenlijke Dienst met Heemstede en Bennebroek, in de Adventskerk Aerdenhout - Voorganger: ds. A. Alblas uit Bennebroek

Lezingen (onder voorbehoud): Lukas 24,49-53 en Handelingen 1,1-14

De Kerkdienst op Hemelvaart doen we weer samen met onze buren uit Heemstede en Bennebroek. Volgend jaar zullen we ook zes zomerdiensten samen met deze partners houden. Waarnemend predikant Ad Alblas uit Bennebroek gaat voor. Tevens maken we een begin met een serie lezingen uit Handelingen, die in principe de hele zomer doorgaan. Het is Lukas’ tweede deel van zijn ‘boek’: Evangelie van Jezus Christus & Handelingen van de apostelen. Vandaag vermeldt hij hoe Jezus naar de hemel gaat om ons met zijn ogen hier op aarde goed om ons heen te laten kijken!